Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/150| Titel: | Концептуальні підходи до вивчення поняття рефлексії |
| Autoren: | Воронова, Ольга Юріївна |
| Stichwörter: | рефлексія |
| Erscheinungsdatum: | 2016 |
| Serie/Report Nr.: | №1 |
| Zusammenfassung: | На сучасному етапі реформування системи національної освіти в Україні пріоритетним завданням є підвищення професійної підготовки майбутніх педагогів, у тому числі фахівців дошкільного профілю. Адже рівень їхньої готовності до педагогічної діяльності позначається на успішності процесу навчання та виховання дітей дошкільного віку. |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/150 |
| Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Воронова О.Ю. Концептуальні підходи.pdf | Концептуальні підходи до вивчення поняття рефлексії | 253.26 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.