Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1488
Назва: | Педагогічні основи роботи з обдарованими дітьми: опорні конспекти |
Автори: | Ваколя, Тетяна Іванівна Молнар, Тетяна Іванівна |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Мукачівський державний університет |
Короткий огляд (реферат): | Опорні конспекти розроблено відповідно до робочої програми спецкурсу «Педагогічні основи роботи з обдарованими дітьми». Подано теоретичні та практичні аспекти організації навчально-виховної роботи з обдарованими молодшими школярами. Методичну розробку адресовано студентам педагогічних спеціальностей, учителям початкової школи та всім, хто цікавиться питаннями організації навчальної діяльності з обдарованою учнівською молоддю. |
Опис: | Ваколя Т.І. Педагогічні основи роботи з обдарованими дітьми: опорні конспекти / Т.І. Ваколя. – Мукачево: МДУ, 2015. – 78 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1488 |
Розташовується у зібраннях: | Конспект лекцій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Оп.конспекти (ПОРЗОД).pdf | Педагогічні основи роботи з обдарованими дітьми: опорні конспекти | 1.51 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.