Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1451
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІгнатишин, Марія Василівна-
dc.date.accessioned2018-03-16T09:12:18Z-
dc.date.available2018-03-16T09:12:18Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1451-
dc.descriptionІгнатишин, М. В. Моделювання стратегій оптимального розподілу товару на ринку та чинники впливу на цінові рішення / М. В. Ігнатишин // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Економічні науки". - Херсон : Херсонський державний університет, 2016. - Випуск 16. Частина 1. - С.116-119.en_US
dc.description.abstractУ статі побудовано математичні моделі стосунків двох гравців – «торгове підприємство – покупець», «виробник – торгове підприємство». Отримано розв‘язок задачі «торгове підприємство – покупець» у вигляді оптимального розподілу вільних коштів торгової організації на придбання того чи іншого товару. Знайдено оптимальну стратегію стосунків «виробник – торгове підприємство».en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherХерсонський державний університетen_US
dc.subjectціноутворенняen_US
dc.subjectмоделювання стратегіїen_US
dc.subjectконкурентне середовищеen_US
dc.subjectматричні ігриen_US
dc.titleМоделювання стратегій оптимального розподілу товару на ринку та чинники впливу на цінові рішенняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
economic_16_1-116-119.pdfМоделювання стратегій оптимального розподілу товару на ринку та чинники впливу на цінові рішення1.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.