Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1451
Название: Моделювання стратегій оптимального розподілу товару на ринку та чинники впливу на цінові рішення
Авторы: Ігнатишин, Марія Василівна
Ключевые слова: ціноутворення
моделювання стратегії
конкурентне середовище
матричні ігри
Дата публикации: 2016
Издательство: Херсонський державний університет
Краткий осмотр (реферат): У статі побудовано математичні моделі стосунків двох гравців – «торгове підприємство – покупець», «виробник – торгове підприємство». Отримано розв‘язок задачі «торгове підприємство – покупець» у вигляді оптимального розподілу вільних коштів торгової організації на придбання того чи іншого товару. Знайдено оптимальну стратегію стосунків «виробник – торгове підприємство».
Описание: Ігнатишин, М. В. Моделювання стратегій оптимального розподілу товару на ринку та чинники впливу на цінові рішення / М. В. Ігнатишин // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія "Економічні науки". - Херсон : Херсонський державний університет, 2016. - Випуск 16. Частина 1. - С.116-119.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1451
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
economic_16_1-116-119.pdfМоделювання стратегій оптимального розподілу товару на ринку та чинники впливу на цінові рішення1.14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.