Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1390
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІгнатишин, Марія Василівна-
dc.contributor.authorІгнатишин, Микола Іванович-
dc.date.accessioned2018-03-14T07:14:58Z-
dc.date.available2018-03-14T07:14:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1390-
dc.descriptionІгнатишин, М. В. Моделювання стратегій оптимального розподілу товару на ринку / М. В. Ігнатишин, М. І. Ігнатишин // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / гол. ред. Т.В. Черничко. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 1(5). - С.160-164.en_US
dc.description.abstractВ умовах гострої конкуренції і зростаючого динамізму умов господарювання стають важливими питання оптимізації товарної стратегії підприємств, яка повинна не тільки задовольняти потреби споживачів, але й забезпечувати фінансову стабільність підприємства. Одним із головних фінансових важелів, який суттєво впливає на величину прибутку підприємства є ціна. Ціна є результатом домовленості між покупцем і продавцем товару чи послуги. В умовах вітчизняного ринку ціни на продукцію підприємств встановлюються з урахуванням особливостей кон’юнктури ринку, попиту, конкуренції та інших чинників. Правильно сформована цінова і товарна стратегія підприємства фокусує увагу не тільки на визначенні асортиментного переліку продукції, але й дає змогу забезпечити підґрунтя капіталізації підприємства, збалансувати його виробничу діяльність, ризикованість і результативність управлінських рішень. Діяльність підприємства має в собі елементи теорії ігор. За допомогою прийомів теорії ігор розглядаються можливі варіанти поведінки компанії на ринку, прогнозується поведінка і можливі стратегії партнерів та конкурентів. Застосування теорії ігор дає підприємцю можливість вибору власної стратегії поведінки. Мета дослідження полягає у побудові платіжної матриці гри «виробник – торгове підприємство» та змішаного розв’язку гри. Науковою новизною є побудова платіжної матриці гри «виробник – торгове підприємство», та отримання розв’язку прямої та двоїстої задач, «виробник – торгове підприємство». Практичне значення отриманих результаті полягає в розробці математичної моделі, яка дає можливість знайти оптимальний розподіл товару між виробниками та торговими підприємствами, а також сформувати оптимальну цінову стратегію гравців опираючись на цінову і товарну політику конкурентів. Дана тематика має перспективу дослідження з використання теорії матричних ігор для розрахунків та порівняльної оцінки взаємодії різних підприємств, структурних підрозділів тощо.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectфінансові важеліen_US
dc.subjectоптимізаціяen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectтеорія ігорen_US
dc.subjectматричні ігриen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.titleМоделювання стратегій оптимального розподілу товару на ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ігнатишин М.В.,Ігнатишин М.І..pdfМоделювання стратегій оптимального розподілу товару на ринку437.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.