Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1384
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМолнар, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2018-03-13T17:44:28Z-
dc.date.available2018-03-13T17:44:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1384-
dc.descriptionМолнар Т. І. Діяльнісний підхід до організації навчального процесу в початковій школі / Т. І. Молнар // Молодь і ринок. – 2016. – №1. – С.76-79.en_US
dc.description.abstractВ умовах модернізації освіти актуалізується проблема становлення і розвитку ідей діяльнісного підходу. У статті, за результатами теоретичного аналізу, з’ясовано сутність дефініції “діяльнісний підхід”, охарактеризовано категорію діяльнісного підходу в контексті навчання молодших школярів, розкрито особливості впровадження означеного підходу в освітній процес початкової школи.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectдіяльністьen_US
dc.subjectдіяльнісний підхідen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleДіяльнісний підхід до організації навчального процесу в початковій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Молодь і ринок.pdfДіяльнісний підхід до організації навчального процесу в початковій школі628.88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.