Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРосола, Уляна Василівна-
dc.date.accessioned2018-03-13T13:47:57Z-
dc.date.available2018-03-13T13:47:57Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1373-
dc.descriptionРосола, У. В. Нові віхи розвитку українського рекламного ринку / У. В. Росола // Економіка та суспільство : електронний науковий фаховий журнал. - Мукачево, 2016. - №2. - С.495-499en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню нових передумов для розвитку рекламного ринку в Україні, досліджені особливості вітчизняного ринку реклами, виокремлено характерні риси та тенденції розвитку, запропоновано шляхи підвищення ефективності рекламного ринку в Україні, передбачено перспективи його розвитку на 2016 рік.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectрекламний ринокen_US
dc.titleНові віхи розвитку українського рекламного ринкуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
88.pdfНові віхи розвитку українського рекламного ринку150.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.