Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1366
Назва: Using the integrated marketing communications at sales points
Автори: Росола, Уляна Василівна
Rosolа, U. V.
Ключові слова: marketing
consumer
promotion
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): The urgent issues concerning the use of integrated marketing communications at the sales point have been considered in the article, their constituents have been characterized. The aim of the article is the deep study of the use of integrated marketing communications at the sales point (IMCSP) and creation the model of integrated marketing communications, the determination of the degree of influence of marketing communications elements on consumer’s behavior. The method of system analysis and grouping information has been used as the basis of this research. It has been proved that the use of the majority of components of integrated marketing communications leads to the main result - purchase. Previously the main strategic goal of marketing communications was a direct sale of goods, services, trade mark, within the new concept of relationship marketing strategic objective is the formation of loyalty target market as the foundation of favorable conditions for the sale of goods or services.
Опис: Rosolа, U. V. Using the integrated marketing communications at sales points / U. V. Rosolа // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Економіка" : збірник наукових праць / гол. ред. Т.В. Черничко. - Мукачево : МДУ, 2016. - Випуск 1(5). - С.171-175
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1366
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1-5-1-2016-28.pdfUsing the integrated marketing communications at sales points389.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.