Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13464
Назва: Методологічні підходи дослідження емоційної регуляції в освітньому процесі: вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Щербан, Тетяна Дмтрівна
Карташова, Любов Андріївна
Ключові слова: методологія
педагогіка
психологія
літературна освіта
емоції в освіті
Інтернет-ресурси
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто методологічні засади дослідження емоційної регуляції в сучасному освітньому процесі та вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів.
Опис: Розман І.І., Щербан Т.Д., Карташова Л.А. Методологічні підходи дослідження емоційної регуляції в освітньому процесі: вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів. Педагогічна академія: наукові записи. 2025
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13464
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Methodological_approaches.pdfМетодологічні підходи дослідження емоційної регуляції в освітньому процесі: вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів841.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.