Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13464| Назва: | Методологічні підходи дослідження емоційної регуляції в освітньому процесі: вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів |
| Автори: | Розман, Ірина Іллівна Щербан, Тетяна Дмтрівна Карташова, Любов Андріївна |
| Ключові слова: | методологія педагогіка психологія літературна освіта емоції в освіті Інтернет-ресурси |
| Дата публікації: | 2025 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто методологічні засади дослідження емоційної регуляції в сучасному освітньому процесі та вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів. |
| Опис: | Розман І.І., Щербан Т.Д., Карташова Л.А. Методологічні підходи дослідження емоційної регуляції в освітньому процесі: вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів. Педагогічна академія: наукові записи. 2025 |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13464 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Methodological_approaches.pdf | Методологічні підходи дослідження емоційної регуляції в освітньому процесі: вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів | 841.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.