Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13464
Название: Методологічні підходи дослідження емоційної регуляції в освітньому процесі: вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів
Авторы: Розман, Ірина Іллівна
Щербан, Тетяна Дмтрівна
Карташова, Любов Андріївна
Ключевые слова: методологія
педагогіка
психологія
літературна освіта
емоції в освіті
Інтернет-ресурси
Дата публикации: 2025
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто методологічні засади дослідження емоційної регуляції в сучасному освітньому процесі та вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів.
Описание: Розман І.І., Щербан Т.Д., Карташова Л.А. Методологічні підходи дослідження емоційної регуляції в освітньому процесі: вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів. Педагогічна академія: наукові записи. 2025
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13464
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Methodological_approaches.pdfМетодологічні підходи дослідження емоційної регуляції в освітньому процесі: вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів841.44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.