Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13464
Title: Методологічні підходи дослідження емоційної регуляції в освітньому процесі: вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів
Authors: Розман, Ірина Іллівна
Щербан, Тетяна Дмтрівна
Карташова, Любов Андріївна
Keywords: методологія
педагогіка
психологія
літературна освіта
емоції в освіті
Інтернет-ресурси
Issue Date: 2025
Abstract: У статті розглянуто методологічні засади дослідження емоційної регуляції в сучасному освітньому процесі та вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів.
Description: Розман І.І., Щербан Т.Д., Карташова Л.А. Методологічні підходи дослідження емоційної регуляції в освітньому процесі: вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів. Педагогічна академія: наукові записи. 2025
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13464
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Methodological_approaches.pdfМетодологічні підходи дослідження емоційної регуляції в освітньому процесі: вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів841.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.