Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13464| Title: | Методологічні підходи дослідження емоційної регуляції в освітньому процесі: вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів |
| Authors: | Розман, Ірина Іллівна Щербан, Тетяна Дмтрівна Карташова, Любов Андріївна |
| Keywords: | методологія педагогіка психологія літературна освіта емоції в освіті Інтернет-ресурси |
| Issue Date: | 2025 |
| Abstract: | У статті розглянуто методологічні засади дослідження емоційної регуляції в сучасному освітньому процесі та вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів. |
| Description: | Розман І.І., Щербан Т.Д., Карташова Л.А. Методологічні підходи дослідження емоційної регуляції в освітньому процесі: вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів. Педагогічна академія: наукові записи. 2025 |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13464 |
| Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Methodological_approaches.pdf | Методологічні підходи дослідження емоційної регуляції в освітньому процесі: вплив мультимедійних ресурсів на когнітивні процеси здобувачів | 841.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.