Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13459Langanzeige der Metadaten
| DC Element | Wert | Sprache |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Щербан, Тетяна Дмитрівна | - |
| dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | - |
| dc.contributor.author | Карташова, Любов Андріївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-25T13:54:45Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-25T13:54:45Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13459 | - |
| dc.description | Щербан Тетяна Дмитрівна, Розман Ірина Іллівна, Карташова Любов Андріївна. Механізми формування стійкості навчальної мотивації учнів різних вікових груп: філософський і теоретико-психологічний вимір. Академічні візії. Львів, 2025. Вип. 48. | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті досліджуються механізми формування стійкої навчальної мотивації учнів різних вікових груп із поєднанням філософського та теоретико- психологічного підходів. Актуальність роботи обумовлена необхідністю розуміння процесів мотиваційного розвитку в умовах воєнного стану, коли навчальна діяльність ускладнюється психологічним та соціальним тиском, що впливає на ефективність пізнавальної активності та залученість учнів до навчання. Теоретичний аналіз спирається на сучасні концепції мотивації, зокрема теорію самодетермінації Е. Десі та Р. Раяна, соціально-когнітивну теорію А. Бандури та когнітивно-розвивальні підходи Ж. Піаже і Дж. Брунера. Визначено ключові психологічні механізми стійкої навчальної мотивації: смислотворення, інтеріоризація навчальних цілей, емоційно-позитивне підкріплення діяльності, рефлексія навчального досвіду, автономія та суб’єктність учня. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Львів | uk_UA |
| dc.subject | стійка навчальна мотивація | uk_UA |
| dc.subject | механізми формування мотивації | uk_UA |
| dc.subject | внутрішня та зовнішня мотивація | uk_UA |
| dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
| dc.subject | підлітки | uk_UA |
| dc.subject | філософський вимір мотивації | uk_UA |
| dc.subject | теоретико-психологічний підхід | uk_UA |
| dc.subject | смислотворення навчання | uk_UA |
| dc.title | Механізми формування стійкості навчальної мотивації учнів різних вікових груп: філософський і теоретико-психологічний вимір | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Enthalten in den Sammlungen: | Статті | |
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Formation_mechanisms.pdf | Механізми формування стійкої навчальної мотивації учнів різних вікових груп: філософський і теоретико‐психологічний виміри | 669.69 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.