Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13459
Title: Механізми формування стійкості навчальної мотивації учнів різних вікових груп: філософський і теоретико-психологічний вимір
Authors: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Розман, Ірина Іллівна
Карташова, Любов Андріївна
Keywords: стійка навчальна мотивація
механізми формування мотивації
внутрішня та зовнішня мотивація
молодші школярі
підлітки
філософський вимір мотивації
теоретико-психологічний підхід
смислотворення навчання
Issue Date: 2025
Publisher: Львів
Abstract: У статті досліджуються механізми формування стійкої навчальної мотивації учнів різних вікових груп із поєднанням філософського та теоретико- психологічного підходів. Актуальність роботи обумовлена необхідністю розуміння процесів мотиваційного розвитку в умовах воєнного стану, коли навчальна діяльність ускладнюється психологічним та соціальним тиском, що впливає на ефективність пізнавальної активності та залученість учнів до навчання. Теоретичний аналіз спирається на сучасні концепції мотивації, зокрема теорію самодетермінації Е. Десі та Р. Раяна, соціально-когнітивну теорію А. Бандури та когнітивно-розвивальні підходи Ж. Піаже і Дж. Брунера. Визначено ключові психологічні механізми стійкої навчальної мотивації: смислотворення, інтеріоризація навчальних цілей, емоційно-позитивне підкріплення діяльності, рефлексія навчального досвіду, автономія та суб’єктність учня.
Description: Щербан Тетяна Дмитрівна, Розман Ірина Іллівна, Карташова Любов Андріївна. Механізми формування стійкості навчальної мотивації учнів різних вікових груп: філософський і теоретико-психологічний вимір. Академічні візії. Львів, 2025. Вип. 48.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13459
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Formation_mechanisms.pdfМеханізми формування стійкої навчальної мотивації учнів різних вікових груп: філософський і теоретико‐психологічний виміри669.69 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!