Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13459
Titel: Механізми формування стійкості навчальної мотивації учнів різних вікових груп: філософський і теоретико-психологічний вимір
Autoren: Щербан, Тетяна Дмитрівна
Розман, Ірина Іллівна
Карташова, Любов Андріївна
Stichwörter: стійка навчальна мотивація
механізми формування мотивації
внутрішня та зовнішня мотивація
молодші школярі
підлітки
філософський вимір мотивації
теоретико-психологічний підхід
смислотворення навчання
Erscheinungsdatum: 2025
Herausgeber: Львів
Zusammenfassung: У статті досліджуються механізми формування стійкої навчальної мотивації учнів різних вікових груп із поєднанням філософського та теоретико- психологічного підходів. Актуальність роботи обумовлена необхідністю розуміння процесів мотиваційного розвитку в умовах воєнного стану, коли навчальна діяльність ускладнюється психологічним та соціальним тиском, що впливає на ефективність пізнавальної активності та залученість учнів до навчання. Теоретичний аналіз спирається на сучасні концепції мотивації, зокрема теорію самодетермінації Е. Десі та Р. Раяна, соціально-когнітивну теорію А. Бандури та когнітивно-розвивальні підходи Ж. Піаже і Дж. Брунера. Визначено ключові психологічні механізми стійкої навчальної мотивації: смислотворення, інтеріоризація навчальних цілей, емоційно-позитивне підкріплення діяльності, рефлексія навчального досвіду, автономія та суб’єктність учня.
Beschreibung: Щербан Тетяна Дмитрівна, Розман Ірина Іллівна, Карташова Любов Андріївна. Механізми формування стійкості навчальної мотивації учнів різних вікових груп: філософський і теоретико-психологічний вимір. Академічні візії. Львів, 2025. Вип. 48.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13459
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Formation_mechanisms.pdfМеханізми формування стійкої навчальної мотивації учнів різних вікових груп: філософський і теоретико‐психологічний виміри669.69 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.