Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1335
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТеличко, Наталія Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-03-12T15:00:25Z-
dc.date.available2018-03-12T15:00:25Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1335-
dc.descriptionТеличко Н. В. Історико-ретроспективний аналіз формування педагогічної майстерності вчителів початкової школи / Н. В. Теличко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія “Педагогіка, соціальна робота“. - 2012. - Випуск 24. - С. 172-175.en_US
dc.description.abstractАктуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена необхідністю підготовки висококваліфікованого вчителя початкової школи, який володіє творчим підходом до навчання молодших школярів. Формування педагогічної майстерності сучасного вчителя базується на врахуванні результатів практичної діяльності кращих учителів і наукових пошуків багатьох дослідників з проблем удосконалення педагогічної діяльності в історичному аспекті. Досвід формування педагогічної майстерності вчителів України на різних історичних етапах буде корисним для сучасних педагогів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпедагогікаen_US
dc.subjectісторіяen_US
dc.subjectучительen_US
dc.subjectпедагогічна майстерністьen_US
dc.titleІсторико-ретроспективний аналіз формування педагогічної майстерності вчителів початкової школиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Історико-ретроспективний аналіз_2012_24_56.pdfІсторико-ретроспективний аналіз формування педагогічної майстерності вчителів початкової школи161.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.