Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13328Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Іванова, Вікторія Вікторівна | - |
| dc.contributor.author | Атрощенко, Тетяна Олександрівна | - |
| dc.contributor.author | Вальо, Жанна Георгіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-08T11:00:16Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-08T11:00:16Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13328 | - |
| dc.description | Іванова В, В., Атрощенко Т. О., Вальо Ж. Г. Феномен професійного мовлення вчителя-логопеда у сучасному освітньому дискурсі. Журнал «Наукові інновації та передові технології» (Серія «Управління та адміністрування», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»). № 10(50) 2025. С. 1904-1912 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті розглядається феномен професійного мовлення вчителя-логопеда, який формується в умовах активного розвитку інклюзивної освіти. Професійне мовлення логопеда має не лише комунікативну, а й корекційно-розвивальну функцію, адже безпосередньо впливає на формування мовленнєвої компетентності дітей з порушеннями мовлення. Воно повинно відповідати підвищеним вимогам до фонетичної й граматичної правильності, відзначатися багатством лексики, різноманіттям стилістичних засобів, інтонаційною виразністю, а також оптимальним темпом і силою звучання. Характерною рисою є активне використання спеціально дібраної автологічної лексики, фахової термінології та професійних висловів, які застосовуються як у процесі корекційної, так і діагностичної роботи. Зміст професійного мовлення вчителя-логопеда визначається специфікою його діяльності: проведенням обстежень мовленнєвого розвитку, розробленням і реалізацією індивідуальних програм корекції, співпрацею з батьками, педагогами та медичними фахівцями. Акцентується на вагомості професійної культури мовлення логопеда, яка є ключовим елементом його професійної майстерності та передумовою високої якості корекційної допомоги. Переконані, що якість професійного мовлення логопеда впливає на ефективність освітнього процесу, створює позитивний емоційний клімат і сприяє мотивації дітей до мовленнєвого розвитку. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | вчитель-логопед | uk_UA |
| dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
| dc.subject | професійне мовлення | uk_UA |
| dc.subject | культура професійного мовлення | uk_UA |
| dc.subject | мовленнєва компетентність | uk_UA |
| dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
| dc.subject | професійна етика | uk_UA |
| dc.subject | риторика. | uk_UA |
| dc.title | Феномен професійного мовлення вчителя-логопеда у сучасному освітньому дискурсі | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Статті | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| стаття Іванова, Атрощенко, Вальо 2025.pdf | Феномен професійного мовлення вчителя-логопеда у сучасному освітньому дискурсі | 190.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.