Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13326
Title: Психологічна культура вихователя: вплив на формування безпечного та розвивального середовища для розвитку дитини
Authors: Іванова, Вікторія Вікторівна
Keywords: психологічна культура
вихователь
дошкільна освіта
безпечне середовище
розвивальне освітнє середовище
соціальна адаптація дитини
емоційна саморегуляція
емпатія
рефлексія
психолого-педагогічні умови
професійний розвиток педагога
Issue Date: 2025
Publisher: Мукачево: МДУ
Abstract: У статті розглядається роль психологічної культури вихователя у створенні безпечного та розвивального освітнього середовища для дітей дошкільного віку в контексті сучасних соціальних викликів. Підкреслюється, що нестабільність соціального середовища, стресові чинники та емоцій- ні порушення у дітей зумовлюють необхідність особливої уваги до формування сприятливого пси- хоемоційного простору в закладах дошкільної освіти. Аналізується значення психологічної куль- тури педагога як інтегральної особистісної якості, що охоплює емоційну саморегуляцію, емпатію, рефлексію, внутрішню зрілість і гуманістичні цінності. Акцентується увага на потребі переосмис- лення ролі педагога не лише як транслятора знань, а як емоційно стабільного, рефлексивного та чутливого до психоемоційного стану дітей фахівця, здатного створювати простір довіри, розвитку й психологічної підтримки.
Description: Іванова В. В. Психологічна культура вихователя: вплив на формування безпечного та розвивального середовища для розвитку дитини. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. 2025. Випуск 25. С.60-66
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13326
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Іванова 2025_merged.pdfПсихологічна культура вихователя: вплив на формування безпечного та розвивального середовища для розвитку дитини.814.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.