Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13326| Title: | Психологічна культура вихователя: вплив на формування безпечного та розвивального середовища для розвитку дитини |
| Authors: | Іванова, Вікторія Вікторівна |
| Keywords: | психологічна культура вихователь дошкільна освіта безпечне середовище розвивальне освітнє середовище соціальна адаптація дитини емоційна саморегуляція емпатія рефлексія психолого-педагогічні умови професійний розвиток педагога |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Мукачево: МДУ |
| Abstract: | У статті розглядається роль психологічної культури вихователя у створенні безпечного та розвивального освітнього середовища для дітей дошкільного віку в контексті сучасних соціальних викликів. Підкреслюється, що нестабільність соціального середовища, стресові чинники та емоцій- ні порушення у дітей зумовлюють необхідність особливої уваги до формування сприятливого пси- хоемоційного простору в закладах дошкільної освіти. Аналізується значення психологічної куль- тури педагога як інтегральної особистісної якості, що охоплює емоційну саморегуляцію, емпатію, рефлексію, внутрішню зрілість і гуманістичні цінності. Акцентується увага на потребі переосмис- лення ролі педагога не лише як транслятора знань, а як емоційно стабільного, рефлексивного та чутливого до психоемоційного стану дітей фахівця, здатного створювати простір довіри, розвитку й психологічної підтримки. |
| Description: | Іванова В. В. Психологічна культура вихователя: вплив на формування безпечного та розвивального середовища для розвитку дитини. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. 2025. Випуск 25. С.60-66 |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13326 |
| Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| стаття Іванова 2025_merged.pdf | Психологічна культура вихователя: вплив на формування безпечного та розвивального середовища для розвитку дитини. | 814.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.