Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13313Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Барна, Христина Василівна | - |
| dc.contributor.author | Чекан, Оксана Іванівна | - |
| dc.contributor.author | Вовчок, В.М. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-04T10:42:26Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-04T10:42:26Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13313 | - |
| dc.description | Барна Х. В. Чекан О. І, Вовчок В. М. Методичні орієнтири подолання мовленнєвих порушень засобами логопедичної ритміки. Інноваційна педагогіка. Випуск 87. 2025. С. 99-103 | uk_UA |
| dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі використання логопедичної ритміки у комплексній корек ційній роботі з дітьми, які мають мовлен нєві порушення. З’ясовано, що логопедична ритміка є інтегрованим корекційно-розви вальним методом, який поєднує мовленнєві, рухові та музично-ритмічні вправи з метою стимуляції мовленнєвого розвитку та гар монізації психофізичних функцій дитини. Акцентовано увагу на специфіці адапта ції логоритмічних вправ для різних типів мовленнєвих порушень – заїкання, дислалії, дизартрії, ринолалії, алалії та афазії. Наве дено приклади вправ, спрямованих на роз виток мовленнєвої моторики, формування плавності й ритмічності вимови, координа цію голосових і рухових дій, стимуляцію слов никового запасу та граматичних структур. Встановлено, що поетапне впровадження логоритмічних вправ із урахуванням індиві дуальних особливостей дітей сприяє гармо нійному розвиткові темпо-ритмічної орга нізації мовлення, артикуляційної та дрібної моторики, формуванню правильного мов леннєвого дихання та активізації пізнаваль них процесів. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.subject | логопедична ритміка | uk_UA |
| dc.subject | мов леннєві порушення | uk_UA |
| dc.subject | корекція мовлення | uk_UA |
| dc.subject | лого ритмічні вправи | uk_UA |
| dc.subject | заїкання | uk_UA |
| dc.subject | дислалія | uk_UA |
| dc.subject | дизартрія | uk_UA |
| dc.subject | ринолалія | uk_UA |
| dc.subject | алалія | uk_UA |
| dc.subject | афазія | uk_UA |
| dc.subject | корекційна педагогіка | uk_UA |
| dc.subject | логопедія | uk_UA |
| dc.subject | інклюзивна освіта | uk_UA |
| dc.subject | міжфахова взаємодія | uk_UA |
| dc.title | Методичні орієнтири подолання мовленнєвих порушень засобами логопедичної ритміки | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | Статті | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 21_merged.pdf | Методичні орієнтири подолання мовленнєвих порушень засобами логопедичної ритміки | 608.84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.