Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13313
Title: Методичні орієнтири подолання мовленнєвих порушень засобами логопедичної ритміки
Authors: Барна, Христина Василівна
Чекан, Оксана Іванівна
Вовчок, В.М.
Keywords: логопедична ритміка
мов леннєві порушення
корекція мовлення
лого ритмічні вправи
заїкання
дислалія
дизартрія
ринолалія
алалія
афазія
корекційна педагогіка
логопедія
інклюзивна освіта
міжфахова взаємодія
Issue Date: 2025
Abstract: Стаття присвячена проблемі використання логопедичної ритміки у комплексній корек ційній роботі з дітьми, які мають мовлен нєві порушення. З’ясовано, що логопедична ритміка є інтегрованим корекційно-розви вальним методом, який поєднує мовленнєві, рухові та музично-ритмічні вправи з метою стимуляції мовленнєвого розвитку та гар монізації психофізичних функцій дитини. Акцентовано увагу на специфіці адапта ції логоритмічних вправ для різних типів мовленнєвих порушень – заїкання, дислалії, дизартрії, ринолалії, алалії та афазії. Наве дено приклади вправ, спрямованих на роз виток мовленнєвої моторики, формування плавності й ритмічності вимови, координа цію голосових і рухових дій, стимуляцію слов никового запасу та граматичних структур. Встановлено, що поетапне впровадження логоритмічних вправ із урахуванням індиві дуальних особливостей дітей сприяє гармо нійному розвиткові темпо-ритмічної орга нізації мовлення, артикуляційної та дрібної моторики, формуванню правильного мов леннєвого дихання та активізації пізнаваль них процесів.
Description: Барна Х. В. Чекан О. І, Вовчок В. М. Методичні орієнтири подолання мовленнєвих порушень засобами логопедичної ритміки. Інноваційна педагогіка. Випуск 87. 2025. С. 99-103
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13313
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
21_merged.pdfМетодичні орієнтири подолання мовленнєвих порушень засобами логопедичної ритміки608.84 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!