Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13297
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКас'яненко, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorЯмчук, Таїсія Юріївна-
dc.contributor.authorБарна, Христина Василівна-
dc.date.accessioned2025-12-02T13:17:24Z-
dc.date.available2025-12-02T13:17:24Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13297-
dc.descriptionКас’яненко О.М., Ямчук Т.Ю., Барна Х.В. Інтегративний підхід до раннього втручання в логопсихологічній корекції онтогенетичних порушень мовлення у дітей раннього віку. Молодь і ринок. Дрогобич, 2025. № 10 (242). С.117-124uk_UA
dc.description.abstractАктуальність дослідження зумовлена потребою своєчасного подолання онтогенетичних порушень мовлення у дітей раннього віку, що впливають на їхній когнітивний і соціальний розвиток. Мета роботи полягає в обґрунтуванні інтегративного підходу до раннього втручання та визначенні його практичногопотенціалу. Досліджено взаємозв’язок сензитивних періодів і стратегій корекції, виявлено проблеми діагностики та доступності допомоги. Доведено ефективність міждисциплінарної взаємодії. Перспективи пов’язані зі створенням стандартів і цифрових платформ.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДрогобичuk_UA
dc.subjectрання діагностикаuk_UA
dc.subjectсензитивні періодиuk_UA
dc.subjectмовленнєвий розвитокuk_UA
dc.subjectкогнітивна регуляціяuk_UA
dc.subjectміждисциплінарна взаємодіяuk_UA
dc.subjectнейропсихологічна стимуляціяuk_UA
dc.subjectформування мовленнєвої функціїuk_UA
dc.titleІнтегративний підхід до раннього втручання в логопсихологічній корекції онтогенетичних порушень мовлення у дітей раннього вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
INTEGRATIVE_APPROACH.pdfІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ В ЛОГОПСИХОЛОГІЧНІЙ КОРЕКЦІЇ ОНТОГЕНЕТИЧНИХ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ1.54 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.