Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13296Full metadata record
| DC Field | Value | Language |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Шуфрич, К. Я., | - |
| dc.contributor.author | Лалак, Н. В. | - |
| dc.date.accessioned | 2025-12-02T11:01:46Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-02T11:01:46Z | - |
| dc.date.issued | 2025 | - |
| dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13296 | - |
| dc.description | Шуфрич К. Я., Лалак Н. В. Дистанційне навчання молодших школярів: концептуальні засади. Наука майбутнього 1(15), 2025. С. 109-114 | uk_UA |
| dc.description.abstract | У статті порушено проблему організації дистанційного навчання молодших школярів. Авторами закцентовано увагу на особливостях засвоєння знань у синхронному/асинхронному режимах навчання, важливості налагодження комунікації з батьками, плануванні уроків із використанням технологій дистанційного навчання. Зазначено, що в умовах сьогодення українське дистанційне навчання забезпечено різнорідною онлайн-підтримкою педагогів та здобувачів освіти. Однак поряд з цим, залишаються питання, які очікують на своє подальше вирішення, зокрема це: технічний аспект організації дистанційного навчання; потреба у підвищенні цифрової грамотності всіх учасників освітнього процесу. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Мукачево: МДУ | uk_UA |
| dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
| dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
| dc.subject | цифрові технології | uk_UA |
| dc.subject | інформаційні ресурси | uk_UA |
| dc.title | Дистанційне навчання молодших школярів: концептуальні засади | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Appears in Collections: | Статті | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Наука-майбутнього-1-15-2025р (14).pdf | Дистанційне навчання молодших школярів: концептуальні засади | 588.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.