Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13289
Название: Використання EdTech ресурсів для формування цілісного уявлення про фізичні явища
Авторы: Шебела, Олексій
Серденко, Таісія Володимирівна
Ключевые слова: EdTech ресурс
фізичні явища
природничі науки
інтеграція
заклади загальної середньої освіти
Дата публикации: 2025
Издательство: Кам'янець-Подільський
Краткий осмотр (реферат): Розкрито роль і можливості використання EdTech ресурсів у формуванні цілісного уявлення про фізичні явища в учнів закладів загальної середньої освіти. Представлено, що EdTech ресурси є потужним інструментом формування цілісного уявлення про фізичні явища, оскільки вони забезпечують інтерактивність, дослідницький підхід і можливість самостійного пізнання.
Описание: Шебела Олексій, Серденко Таісія Використання EdTech ресурсів для формування цілісного уявлення про фізичні явища / Шебела Олексій, Серденко Таісія // Методологічне забезпечення підготовки фахівців природничо-математичного напряму в умовах STEM-освіти : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції (Кам'янець-Подільський, 16-17 жовтня 2025 року). - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025. - С.163-164
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13289
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
EdTech.pdfВикористання EdTech ресурсів для формування цілісного уявлення про фізичні явища1.18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.