Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13288
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorГасюк, Кирил-
dc.contributor.authorБродович, Юрій Романович-
dc.date.accessioned2025-12-02T08:20:40Z-
dc.date.available2025-12-02T08:20:40Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13288-
dc.descriptionГасюк Кирил, Бродович Юрій STEM-орієнтоване навчання як засіб інтеграції екологічних понять у шкільний курс природничих дисциплін / Гасюк Кирил, Бродович Юрій // Методологічне забезпечення підготовки фахівців природничо-математичного напряму в умовах STEM-освіти : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції (Кам'янець-Подільський, 16-17 жовтня 2025 року). - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025. - С. 87-88uk_UA
dc.description.abstractУ тезах розглянуто можливості впровадження STEM-орієнтованого підходу в навчання природничих дисциплін для інтеграції екологічних понять. Визначено основні принципи, переваги та практичні аспекти застосування STEM-підходу у формуванні екологічного мислення учнів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКам'янець-Подільськийuk_UA
dc.subjectSTEM-освітаuk_UA
dc.subjectекологічна освітаuk_UA
dc.subjectінтеграція знаньuk_UA
dc.subjectекологічне мисленняuk_UA
dc.subjectприродничі дисципліниuk_UA
dc.titleSTEM-орієнтоване навчання як засіб інтеграції екологічних понять у шкільний курс природничих дисциплінuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Ebben a gyűjteményben:Статті

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
STEM-ORIENTED.pdfSTEM-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАЦІЇ ЕКОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ У ШКІЛЬНИЙ КУРС ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН1.25 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!