Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13288
Назва: STEM-орієнтоване навчання як засіб інтеграції екологічних понять у шкільний курс природничих дисциплін
Автори: Гасюк, Кирил
Бродович, Юрій Романович
Ключові слова: STEM-освіта
екологічна освіта
інтеграція знань
екологічне мислення
природничі дисципліни
Дата публікації: 2025
Видавництво: Кам'янець-Подільський
Короткий огляд (реферат): У тезах розглянуто можливості впровадження STEM-орієнтованого підходу в навчання природничих дисциплін для інтеграції екологічних понять. Визначено основні принципи, переваги та практичні аспекти застосування STEM-підходу у формуванні екологічного мислення учнів.
Опис: Гасюк Кирил, Бродович Юрій STEM-орієнтоване навчання як засіб інтеграції екологічних понять у шкільний курс природничих дисциплін / Гасюк Кирил, Бродович Юрій // Методологічне забезпечення підготовки фахівців природничо-математичного напряму в умовах STEM-освіти : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції (Кам'янець-Подільський, 16-17 жовтня 2025 року). - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025. - С. 87-88
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13288
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
STEM-ORIENTED.pdfSTEM-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАЦІЇ ЕКОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ У ШКІЛЬНИЙ КУРС ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН1.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.