Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13288
Название: STEM-орієнтоване навчання як засіб інтеграції екологічних понять у шкільний курс природничих дисциплін
Авторы: Гасюк, Кирил
Бродович, Юрій Романович
Ключевые слова: STEM-освіта
екологічна освіта
інтеграція знань
екологічне мислення
природничі дисципліни
Дата публикации: 2025
Издательство: Кам'янець-Подільський
Краткий осмотр (реферат): У тезах розглянуто можливості впровадження STEM-орієнтованого підходу в навчання природничих дисциплін для інтеграції екологічних понять. Визначено основні принципи, переваги та практичні аспекти застосування STEM-підходу у формуванні екологічного мислення учнів.
Описание: Гасюк Кирил, Бродович Юрій STEM-орієнтоване навчання як засіб інтеграції екологічних понять у шкільний курс природничих дисциплін / Гасюк Кирил, Бродович Юрій // Методологічне забезпечення підготовки фахівців природничо-математичного напряму в умовах STEM-освіти : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції (Кам'янець-Подільський, 16-17 жовтня 2025 року). - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025. - С. 87-88
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13288
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
STEM-ORIENTED.pdfSTEM-ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ІНТЕГРАЦІЇ ЕКОЛОГІЧНИХ ПОНЯТЬ У ШКІЛЬНИЙ КУРС ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН1.25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.