Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13278
Назва: Сучасні тренди українського музичного менеджменту в умовах цифрової трансформації суспільства
Автори: Хижна, Ольга
Бордюк, Олександр
Попович, Наталія Михайлівна
Ключові слова: музичний менеджмент
музичний продукт
музичний маркетинг
PR технології
просування музичного виконавця
Дата публікації: 2024
Видавництво: Вінниця
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено питанням становлення та розвитку музичного менеджменту в Україні.
Опис: Хижна О., Бордюк О., Попович Н.М. Сучасні тренди українського музичного менеджменту в умовах цифрової трансформації суспільства. Мистецтво в культурі сучасності: теорія і практика навчання. Збірник наукових праць. Вінниця, 2024. №3, С.52-59
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13278
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
modern trends1.pdfСучасні тренди українського музичного менеджменту в умовах цифрової трансформації суспільства3.84 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.