Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13276
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТовт, Г. Ф.-
dc.contributor.authorМолнар, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2025-11-27T11:09:43Z-
dc.date.available2025-11-27T11:09:43Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13276-
dc.descriptionТовт Г.Ф. Молнар Т.І. Особистісно орієнтоване навчання здобувачів початкової освіти: сутність і принципи. Наука майбутнього. 1(15), 2025 . С. 87-93uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається сутність особистісно орієнтованого навчання в початковій школі. Окреслено основні принципи особистісно орієнтованого навчання: суб’єктність, індивідуалізація та диференціація, розвиток, гуманізація освітнього процесу, діалогічність. Показано важливість створення підтримуючого освітнього середовища, що враховує індивідуальні особливості дитини, стимулює її пізнавальну активність, критичне мислення та мотивацію до навчання. Наголошено на необхідності педагогічної майстерності, емпатії та постійного професійного розвитку вчителя для успішної реалізації особистісно орієнтованого підходу в початковій школі в умовах модернізації української освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectіндивідуалізаціяuk_UA
dc.subjectдиференціаціяuk_UA
dc.subjectрозвиток дитиниuk_UA
dc.subjectгуманізація освітиuk_UA
dc.subjectпедагогічні принципиuk_UA
dc.subjectкритичне мисленняuk_UA
dc.subjectмотивація до навчанняuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.titleОсобистісно орієнтоване навчання здобувачів початкової освіти: сутність і принципиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Наука-майбутнього-1-15-2025р (8).pdfОсобистісно орієнтоване навчання здобувачів початкової освіти: сутність і принципи615.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.