Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13276
Назва: Особистісно орієнтоване навчання здобувачів початкової освіти: сутність і принципи
Автори: Товт, Г. Ф.
Молнар, Тетяна Іванівна
Ключові слова: особистісно орієнтоване навчання
початкова школа
індивідуалізація
диференціація
розвиток дитини
гуманізація освіти
педагогічні принципи
критичне мислення
мотивація до навчання
освітнє середовище
Дата публікації: 2025
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається сутність особистісно орієнтованого навчання в початковій школі. Окреслено основні принципи особистісно орієнтованого навчання: суб’єктність, індивідуалізація та диференціація, розвиток, гуманізація освітнього процесу, діалогічність. Показано важливість створення підтримуючого освітнього середовища, що враховує індивідуальні особливості дитини, стимулює її пізнавальну активність, критичне мислення та мотивацію до навчання. Наголошено на необхідності педагогічної майстерності, емпатії та постійного професійного розвитку вчителя для успішної реалізації особистісно орієнтованого підходу в початковій школі в умовах модернізації української освіти.
Опис: Товт Г.Ф. Молнар Т.І. Особистісно орієнтоване навчання здобувачів початкової освіти: сутність і принципи. Наука майбутнього. 1(15), 2025 . С. 87-93
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13276
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наука-майбутнього-1-15-2025р (8).pdfОсобистісно орієнтоване навчання здобувачів початкової освіти: сутність і принципи615.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.