Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13276
Titel: Особистісно орієнтоване навчання здобувачів початкової освіти: сутність і принципи
Autoren: Товт, Г. Ф.
Молнар, Тетяна Іванівна
Stichwörter: особистісно орієнтоване навчання
початкова школа
індивідуалізація
диференціація
розвиток дитини
гуманізація освіти
педагогічні принципи
критичне мислення
мотивація до навчання
освітнє середовище
Erscheinungsdatum: 2025
Herausgeber: Мукачево: МДУ
Zusammenfassung: У статті розглядається сутність особистісно орієнтованого навчання в початковій школі. Окреслено основні принципи особистісно орієнтованого навчання: суб’єктність, індивідуалізація та диференціація, розвиток, гуманізація освітнього процесу, діалогічність. Показано важливість створення підтримуючого освітнього середовища, що враховує індивідуальні особливості дитини, стимулює її пізнавальну активність, критичне мислення та мотивацію до навчання. Наголошено на необхідності педагогічної майстерності, емпатії та постійного професійного розвитку вчителя для успішної реалізації особистісно орієнтованого підходу в початковій школі в умовах модернізації української освіти.
Beschreibung: Товт Г.Ф. Молнар Т.І. Особистісно орієнтоване навчання здобувачів початкової освіти: сутність і принципи. Наука майбутнього. 1(15), 2025 . С. 87-93
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13276
Enthalten in den Sammlungen:Методичні рекомендації

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Наука-майбутнього-1-15-2025р (8).pdfОсобистісно орієнтоване навчання здобувачів початкової освіти: сутність і принципи615.17 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.