Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13275
Назва: Педагогічні умови розвитку учнів початкових класів у цифровому середовищі
Автори: Сідор, Ю. І.
Товканець, Г. В.
Ключові слова: цифрова компетентність
цифрові технології
педагогічна майстерність
інноваційне навчання
змішане навчання
Дата публікації: 2025
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено педагогічні умови розвитку учнів початкових класів в умовах цифрової трансформації. Виокремлено педагогічні умови, які сприяють розвитку учнів початкових класів у цифровому середовищі: індивідуальний підхід до кожного учня, врахування його темпу, інтересів, рівня підготовки; створення «соціального простору» у цифровому середовищі, де учні можуть спілкуватися неформально, обговорювати завдання, обмінюватися емоціями; розвиток цифрових навичок педагога.
Опис: Сідор Ю. І., Товканець Г. В. Педагогічні умови розвитку учнів початкових класів у цифровому середовищі. Наука майбутнього. 1(15), 2025. С.81-87
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13275
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наука-майбутнього-1-15-2025р (7).pdfПедагогічні умови розвитку учнів початкових класів у цифровому середовищі678.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.