Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13255
Название: Теоретичні засади логопедичної ритміки: міждисциплінарний підхід до корекції мовленнєвих порушень
Авторы: Барна, Христина Василівна
Чекан, Оксана Іванівна
Ключевые слова: логопедична ритміка
мовленнєві порушення
діагностика
міждисциплінарний підхід
корекційна педагогіка
логопедія
ритмопластика
психомоторика
музикотерапія
сенсорний розвиток
психофізіологія мовлення
спеціальна освіта
корекційно-розвивальна робота
Дата публикации: 2025
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено теоретичним засадам логопедичної ритміки як міждисциплінарного підходу до корекції мовленнєвих порушень. Наголошено, що логопедична ритміка є синтезом руху, музики та мовленнєвої активності, що дає змогу задіяти різні аналізатори, активізувати психофізіологічні процеси, підвищити мотивацію до мовленнєвої діяльності, зміцнити психоемоційний стан дитини. Проаналізовано наукові підходи та результати досліджень, що підтверджують ефективність логопедичної ритміки у роботі з дітьми, які мають заїкання, дизартрію, ринолалію, алалію, афазію та інші мовленнєві порушення.
Описание: Чекан О.І., Барна Х.В. Теоретичні засади логопедичної ритміки: міждисциплінарний підхід до корекції мовленнєвих порушень / Педагогічні науки: теорія та практика»/ гол. ред. Локарєва Г. Запоріжжя: ВД "Гельветика", №3 (55), 2025р. С.96-102
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13255
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
THEORETICAL_FOUNDATIONS.pdfТеоретичні засади логопедичної ритміки: міждисциплінарний підхід до корекції мовленнєвих порушень730.62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.