Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13255| Titel: | Теоретичні засади логопедичної ритміки: міждисциплінарний підхід до корекції мовленнєвих порушень |
| Autoren: | Барна, Христина Василівна Чекан, Оксана Іванівна |
| Stichwörter: | логопедична ритміка мовленнєві порушення діагностика міждисциплінарний підхід корекційна педагогіка логопедія ритмопластика психомоторика музикотерапія сенсорний розвиток психофізіологія мовлення спеціальна освіта корекційно-розвивальна робота |
| Erscheinungsdatum: | 2025 |
| Zusammenfassung: | Статтю присвячено теоретичним засадам логопедичної ритміки як міждисциплінарного підходу до корекції мовленнєвих порушень. Наголошено, що логопедична ритміка є синтезом руху, музики та мовленнєвої активності, що дає змогу задіяти різні аналізатори, активізувати психофізіологічні процеси, підвищити мотивацію до мовленнєвої діяльності, зміцнити психоемоційний стан дитини. Проаналізовано наукові підходи та результати досліджень, що підтверджують ефективність логопедичної ритміки у роботі з дітьми, які мають заїкання, дизартрію, ринолалію, алалію, афазію та інші мовленнєві порушення. |
| Beschreibung: | Чекан О.І., Барна Х.В. Теоретичні засади логопедичної ритміки: міждисциплінарний підхід до корекції мовленнєвих порушень / Педагогічні науки: теорія та практика»/ гол. ред. Локарєва Г. Запоріжжя: ВД "Гельветика", №3 (55), 2025р. С.96-102 |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13255 |
| Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| THEORETICAL_FOUNDATIONS.pdf | Теоретичні засади логопедичної ритміки: міждисциплінарний підхід до корекції мовленнєвих порушень | 730.62 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.