Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13255
Titel: Теоретичні засади логопедичної ритміки: міждисциплінарний підхід до корекції мовленнєвих порушень
Autoren: Барна, Христина Василівна
Чекан, Оксана Іванівна
Stichwörter: логопедична ритміка
мовленнєві порушення
діагностика
міждисциплінарний підхід
корекційна педагогіка
логопедія
ритмопластика
психомоторика
музикотерапія
сенсорний розвиток
психофізіологія мовлення
спеціальна освіта
корекційно-розвивальна робота
Erscheinungsdatum: 2025
Zusammenfassung: Статтю присвячено теоретичним засадам логопедичної ритміки як міждисциплінарного підходу до корекції мовленнєвих порушень. Наголошено, що логопедична ритміка є синтезом руху, музики та мовленнєвої активності, що дає змогу задіяти різні аналізатори, активізувати психофізіологічні процеси, підвищити мотивацію до мовленнєвої діяльності, зміцнити психоемоційний стан дитини. Проаналізовано наукові підходи та результати досліджень, що підтверджують ефективність логопедичної ритміки у роботі з дітьми, які мають заїкання, дизартрію, ринолалію, алалію, афазію та інші мовленнєві порушення.
Beschreibung: Чекан О.І., Барна Х.В. Теоретичні засади логопедичної ритміки: міждисциплінарний підхід до корекції мовленнєвих порушень / Педагогічні науки: теорія та практика»/ гол. ред. Локарєва Г. Запоріжжя: ВД "Гельветика", №3 (55), 2025р. С.96-102
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13255
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
THEORETICAL_FOUNDATIONS.pdfТеоретичні засади логопедичної ритміки: міждисциплінарний підхід до корекції мовленнєвих порушень730.62 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.