Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13255
Title: Теоретичні засади логопедичної ритміки: міждисциплінарний підхід до корекції мовленнєвих порушень
Authors: Барна, Христина Василівна
Чекан, Оксана Іванівна
Keywords: логопедична ритміка
мовленнєві порушення
діагностика
міждисциплінарний підхід
корекційна педагогіка
логопедія
ритмопластика
психомоторика
музикотерапія
сенсорний розвиток
психофізіологія мовлення
спеціальна освіта
корекційно-розвивальна робота
Issue Date: 2025
Abstract: Статтю присвячено теоретичним засадам логопедичної ритміки як міждисциплінарного підходу до корекції мовленнєвих порушень. Наголошено, що логопедична ритміка є синтезом руху, музики та мовленнєвої активності, що дає змогу задіяти різні аналізатори, активізувати психофізіологічні процеси, підвищити мотивацію до мовленнєвої діяльності, зміцнити психоемоційний стан дитини. Проаналізовано наукові підходи та результати досліджень, що підтверджують ефективність логопедичної ритміки у роботі з дітьми, які мають заїкання, дизартрію, ринолалію, алалію, афазію та інші мовленнєві порушення.
Description: Чекан О.І., Барна Х.В. Теоретичні засади логопедичної ритміки: міждисциплінарний підхід до корекції мовленнєвих порушень / Педагогічні науки: теорія та практика»/ гол. ред. Локарєва Г. Запоріжжя: ВД "Гельветика", №3 (55), 2025р. С.96-102
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13255
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THEORETICAL_FOUNDATIONS.pdfТеоретичні засади логопедичної ритміки: міждисциплінарний підхід до корекції мовленнєвих порушень730.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.