Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13235| Назва: | STEM як платформа для інтеграції природничих знань і розвитку soft skills: комунікація, співпраця, критичне мислення |
| Автори: | Бубряк, Назар Козарь, Оксана Петрівна |
| Ключові слова: | STEM-освіта soft skills комунікативні навички командна робота критичне мислення природничі науки інтеграція знань |
| Дата публікації: | 2025 |
| Короткий огляд (реферат): | Розглядається потенціал STEM-освіти як ефективного інструменту інтеграції природничих дисциплін та розвитку ключових soft skills — комунікації, співпраці, критичного мислення. Зазначено, що сучасна освіта потребує переходу від знаннєвого підходу до компетентнісного, у якому природничі науки виступають засобом формування не лише предметних, а й соціальних та комунікативних компетентностей. |
| Опис: | Бубряк Назар, Козарь Оксана STEM як платформа для інтеграції природничих знань і розвитку soft skills: комунікація, співпраця, критичне мислення / Бубряк Назар, Козарь Оксана // Методологічне забезпечення підготовки фахівців природничо-математичного напряму в умовах STEM-освіти : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції (Кам'янець-Подільський, 16-17 жовтня 2025 року). - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025. - С. 159-160. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13235 |
| Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ilovepdf_merged (13).pdf | STEM як платформа для інтеграції природничих знань і розвитку soft skills: комунікація, співпраця, критичне мислення | 868 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.