Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13235
Название: STEM як платформа для інтеграції природничих знань і розвитку soft skills: комунікація, співпраця, критичне мислення
Авторы: Бубряк, Назар
Козарь, Оксана Петрівна
Ключевые слова: STEM-освіта
soft skills
комунікативні навички
командна робота
критичне мислення
природничі науки
інтеграція знань
Дата публикации: 2025
Краткий осмотр (реферат): Розглядається потенціал STEM-освіти як ефективного інструменту інтеграції природничих дисциплін та розвитку ключових soft skills — комунікації, співпраці, критичного мислення. Зазначено, що сучасна освіта потребує переходу від знаннєвого підходу до компетентнісного, у якому природничі науки виступають засобом формування не лише предметних, а й соціальних та комунікативних компетентностей.
Описание: Бубряк Назар, Козарь Оксана STEM як платформа для інтеграції природничих знань і розвитку soft skills: комунікація, співпраця, критичне мислення / Бубряк Назар, Козарь Оксана // Методологічне забезпечення підготовки фахівців природничо-математичного напряму в умовах STEM-освіти : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції (Кам'янець-Подільський, 16-17 жовтня 2025 року). - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025. - С. 159-160.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13235
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ilovepdf_merged (13).pdfSTEM як платформа для інтеграції природничих знань і розвитку soft skills: комунікація, співпраця, критичне мислення868 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.