Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13235| Название: | STEM як платформа для інтеграції природничих знань і розвитку soft skills: комунікація, співпраця, критичне мислення |
| Авторы: | Бубряк, Назар Козарь, Оксана Петрівна |
| Ключевые слова: | STEM-освіта soft skills комунікативні навички командна робота критичне мислення природничі науки інтеграція знань |
| Дата публикации: | 2025 |
| Краткий осмотр (реферат): | Розглядається потенціал STEM-освіти як ефективного інструменту інтеграції природничих дисциплін та розвитку ключових soft skills — комунікації, співпраці, критичного мислення. Зазначено, що сучасна освіта потребує переходу від знаннєвого підходу до компетентнісного, у якому природничі науки виступають засобом формування не лише предметних, а й соціальних та комунікативних компетентностей. |
| Описание: | Бубряк Назар, Козарь Оксана STEM як платформа для інтеграції природничих знань і розвитку soft skills: комунікація, співпраця, критичне мислення / Бубряк Назар, Козарь Оксана // Методологічне забезпечення підготовки фахівців природничо-математичного напряму в умовах STEM-освіти : збірник тез доповідей за матеріалами Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції (Кам'янець-Подільський, 16-17 жовтня 2025 року). - Кам'янець-Подільський : Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2025. - С. 159-160. |
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13235 |
| Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ilovepdf_merged (13).pdf | STEM як платформа для інтеграції природничих знань і розвитку soft skills: комунікація, співпраця, критичне мислення | 868 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.