Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13216
Назва: Організація ігрової діяльності учнів в умовах групи продовженого дня
Автори: Комар, О.В.
Кіш, Я. Р.
Брижак, Надія Юріївна
Ключові слова: група подовженого дня
гра
ігрова діяльність
початкова школа
компетентності
режим дня
освітній процес
Дата публікації: 2025
Видавництво: Мукачево: МДУ
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито значення ігрової діяльності як складової виховного процесу в умовах групи подовженого дня (ГПД) для учнів початкової школи. Проаналізовано психолого педагогічні підходи до організації гри у вітчизняній та зарубіжній науці. Надано характеристику основних етапів гри та приклади ігор відповідно до різних режимних моментів у ГПД. Обґрунтовано, що ігрова діяльність є ефективним засобом розвитку пізнавальних, мовленнєвих, емоційних і соціальних навичок учнів.
Опис: Комар О. В., Кіш Я. Р., Брижак Н. Ю. Організація ігрової діяльності учнів в умовах групи продовженого дня / Комар О. В., Кіш Я. Р., Брижак Н. Ю. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2025. - Випуск 1(15). - С. 44-47
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13216
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ORGANIZATION_OF_THE_GAME.pdfОРГАНІЗАЦІЯ ІГРОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В УМОВАХ ГРУПИ ПОДОВЖЕНОГО ДНЯ1.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.