Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13214| Title: | Формування фінансової грамотності здобувачів початкової освіти в умовах сьогодення |
| Authors: | Дешко, М. І. Керечанин, Н. І. Лалак, Наталія Володимирівна |
| Keywords: | фінансова грамотність здобувачі початкової освіти підприємливість НУШ освітній процес економічне виховання |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Мукачево: МДУ |
| Abstract: | У статті порушено проблему формування у здобувачів початкової освіти основ фінансової грамотності. Авторами уточнено дефініцію «фінансова грамотність». Встановлено, що поняття «фінансова грамотність молодшого школяра» сучасними дослідниками тлумачиться крізь призму компетентнісного підходу та визначається через комплекс сформованих знань, умінь й навичок та певних особистісних якостей. До провідних особистісних якостей, що сприяють формуванню фінансової грамотності, зараховано такі: самостійність, наполегливість, відповідальність, працьовитість, ініціативність, сміливість, ощадливість, винахідливість тощо. Зазначено, що сучасний педагог повинен знайомити дітей із соціально-економічними процесами, які відбуваються в країні, формувати у них погляди про суспільство, економіку, гроші. |
| Description: | Дешко М. І., Керечанин Н.І., Лалак Н.В. Формування фінансової грамотності здобувачів початкової освіти в умовах сьогодення / Дешко М. І., Керечанин Н.І., Лалак Н.В. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2025. - Випуск 1(15). - С. 25-30. |
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13214 |
| Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Наука-майбутнього-1-15-2025р (5).pdf | Формування фінансової грамотності здобувачів початкової освіти в умовах сьогодення | 788.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.