Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13212
Назва: Комплексний підхід до сенсорної інтеграції в програмах раннього втручання для дітей із розладами аутистичного спектра
Автори: Кас'яненко, Оксана Миколаївна
Ключові слова: сенсорна інтеграція
аутизм
раннє втручання
нейропсихологічний розвиток
індивідуальна програма
соціалізація
інклюзія
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано значення сенсорної інтеграції як важливого компонента програм раннього втручання для дітей із розладами аутистичного спектра. Мета дослідження полягає у вивченні ефективності застосування комплексного підходу до сенсорної інтеграції з урахуванням індивідуальних сенсорних профілів дитини, що сприяє покращенню адаптації, соціальної взаємодії та навчальних результатів.
Опис: Кас'яненко О. М. Комплексний підхід до сенсорної інтеграції в програмах раннього втручання для дітей із розладами аутистичного спектра // Особлива дитина: навчання i виховання науковий, навчальний, iнформацiйний журнал. - № 3 (119) липень–серпень–вересень 2025. - С.76-96
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13212
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Comprehensive_approach.pdfКомплексний підхід до сенсорної інтеграції в програмах раннього втручання для дітей із розладами аутистичного спектра1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.