Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/131
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖуков, Святослав Августович-
dc.contributor.authorЧучка, Іван Михайлович-
dc.date.accessioned2017-10-30T09:35:08Z-
dc.date.available2017-10-30T09:35:08Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/131-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано поняття та види інформації, цілі та значення інформаційного маркетингу, а також роль, проблеми та перспективи інформаційного забезпечення транскордонного співробітництва.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінформаціяen_US
dc.subjectінформаційний маркетингen_US
dc.subjectтранскордонне співробітництвоen_US
dc.subjectрегіональний маркетинговий центрen_US
dc.subjectінформаційно-маркетингова службаen_US
dc.titleПроблеми та перспективи інформаційно-маркетингового забезпечення транскордонного співробітництваen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
05_AktProblEk_2007_10.pdfПроблеми та перспективи інформаційно-маркетингового забезпечення транскордонного співробітництва5.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.