Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/131
Назва: Проблеми та перспективи інформаційно-маркетингового забезпечення транскордонного співробітництва
Автори: Жуков, Святослав Августович
Чучка, Іван Михайлович
Ключові слова: інформація
інформаційний маркетинг
транскордонне співробітництво
регіональний маркетинговий центр
інформаційно-маркетингова служба
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано поняття та види інформації, цілі та значення інформаційного маркетингу, а також роль, проблеми та перспективи інформаційного забезпечення транскордонного співробітництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/131
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
05_AktProblEk_2007_10.pdfПроблеми та перспективи інформаційно-маркетингового забезпечення транскордонного співробітництва5.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.