Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/131
Название: Проблеми та перспективи інформаційно-маркетингового забезпечення транскордонного співробітництва
Авторы: Жуков, Святослав Августович
Чучка, Іван Михайлович
Ключевые слова: інформація
інформаційний маркетинг
транскордонне співробітництво
регіональний маркетинговий центр
інформаційно-маркетингова служба
Дата публикации: 2007
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано поняття та види інформації, цілі та значення інформаційного маркетингу, а також роль, проблеми та перспективи інформаційного забезпечення транскордонного співробітництва.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/131
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
05_AktProblEk_2007_10.pdfПроблеми та перспективи інформаційно-маркетингового забезпечення транскордонного співробітництва5.07 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.