Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13195
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабинець, К.М.-
dc.contributor.authorМолнар, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2025-11-04T10:01:10Z-
dc.date.available2025-11-04T10:01:10Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13195-
dc.descriptionБабинець К.М., Молнар Т.І. Освітні втрати в учнів початкової школи: виклики та шляхи подолання / Бабинець К.М., Молнар Т.І. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2025. - Випуск 1(15). - С.8-13.uk_UA
dc.description.abstractУ статті порушено проблему освітніх втрат серед учнів початкової школи в умовах сучасних кризових ситуацій. Проаналізовано основні чинники, що зумовлюють зниження рівня засвоєння навчального матеріалу, та запропоновано шляхи їх подолання шляхом індивідуалізації й диференціації освітнього процесу. Особливу увагу приділено значенню психолого-педагогічного супроводу, використанню інноваційних технологій і налагодженню ефективної співпраці з батьками з метою підтримки учнів. Окреслено стратегії ефективного компенсування освітніх втрат і забезпечення рівного доступу до якісної освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМДУuk_UA
dc.subjectосвітні втратиuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk_UA
dc.subjectдиференціаціяuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідuk_UA
dc.subjectпідтримка учнівuk_UA
dc.subjectрівний доступ до освітиuk_UA
dc.titleОсвітні втрати в учнів початкової школи: виклики та шляхи подоланняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_merged (9).pdfОсвітні втрати в учнів початкової школи: виклики та шляхи подолання1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.