Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13195| Название: | Освітні втрати в учнів початкової школи: виклики та шляхи подолання |
| Авторы: | Бабинець, К.М. Молнар, Тетяна Іванівна |
| Ключевые слова: | освітні втрати початкова школа індивідуалізація навчання диференціація психолого-педагогічний супровід підтримка учнів рівний доступ до освіти |
| Дата публикации: | 2025 |
| Издательство: | МДУ |
| Краткий осмотр (реферат): | У статті порушено проблему освітніх втрат серед учнів початкової школи в умовах сучасних кризових ситуацій. Проаналізовано основні чинники, що зумовлюють зниження рівня засвоєння навчального матеріалу, та запропоновано шляхи їх подолання шляхом індивідуалізації й диференціації освітнього процесу. Особливу увагу приділено значенню психолого-педагогічного супроводу, використанню інноваційних технологій і налагодженню ефективної співпраці з батьками з метою підтримки учнів. Окреслено стратегії ефективного компенсування освітніх втрат і забезпечення рівного доступу до якісної освіти. |
| Описание: | Бабинець К.М., Молнар Т.І. Освітні втрати в учнів початкової школи: виклики та шляхи подолання / Бабинець К.М., Молнар Т.І. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2025. - Випуск 1(15). - С.8-13. |
| URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13195 |
| Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
| Файл | Описание | Размер | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ilovepdf_merged (9).pdf | Освітні втрати в учнів початкової школи: виклики та шляхи подолання | 1.07 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.