Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13195
Название: Освітні втрати в учнів початкової школи: виклики та шляхи подолання
Авторы: Бабинець, К.М.
Молнар, Тетяна Іванівна
Ключевые слова: освітні втрати
початкова школа
індивідуалізація навчання
диференціація
психолого-педагогічний супровід
підтримка учнів
рівний доступ до освіти
Дата публикации: 2025
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті порушено проблему освітніх втрат серед учнів початкової школи в умовах сучасних кризових ситуацій. Проаналізовано основні чинники, що зумовлюють зниження рівня засвоєння навчального матеріалу, та запропоновано шляхи їх подолання шляхом індивідуалізації й диференціації освітнього процесу. Особливу увагу приділено значенню психолого-педагогічного супроводу, використанню інноваційних технологій і налагодженню ефективної співпраці з батьками з метою підтримки учнів. Окреслено стратегії ефективного компенсування освітніх втрат і забезпечення рівного доступу до якісної освіти.
Описание: Бабинець К.М., Молнар Т.І. Освітні втрати в учнів початкової школи: виклики та шляхи подолання / Бабинець К.М., Молнар Т.І. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2025. - Випуск 1(15). - С.8-13.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13195
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ilovepdf_merged (9).pdfОсвітні втрати в учнів початкової школи: виклики та шляхи подолання1.07 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.