Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13195
Titel: Освітні втрати в учнів початкової школи: виклики та шляхи подолання
Autoren: Бабинець, К.М.
Молнар, Тетяна Іванівна
Stichwörter: освітні втрати
початкова школа
індивідуалізація навчання
диференціація
психолого-педагогічний супровід
підтримка учнів
рівний доступ до освіти
Erscheinungsdatum: 2025
Herausgeber: МДУ
Zusammenfassung: У статті порушено проблему освітніх втрат серед учнів початкової школи в умовах сучасних кризових ситуацій. Проаналізовано основні чинники, що зумовлюють зниження рівня засвоєння навчального матеріалу, та запропоновано шляхи їх подолання шляхом індивідуалізації й диференціації освітнього процесу. Особливу увагу приділено значенню психолого-педагогічного супроводу, використанню інноваційних технологій і налагодженню ефективної співпраці з батьками з метою підтримки учнів. Окреслено стратегії ефективного компенсування освітніх втрат і забезпечення рівного доступу до якісної освіти.
Beschreibung: Бабинець К.М., Молнар Т.І. Освітні втрати в учнів початкової школи: виклики та шляхи подолання / Бабинець К.М., Молнар Т.І. // Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. колегії В.В. Гоблик; заст. гол. ред. Т.І. Молнар. - Мукачево : РВВ МДУ, 2025. - Випуск 1(15). - С.8-13.
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13195
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
ilovepdf_merged (9).pdfОсвітні втрати в учнів початкової школи: виклики та шляхи подолання1.07 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.