Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13185
Назва: Digitalization of the management of tourist route networks and the quality management of tourism and hospitality services
Автори: Todierishko, E.
Kulinich, T.
Kampov, N.
Кампов, Надія Семенівна
Ключові слова: customer service quality
route networks
tourism
transport services
transport
service networks
tourism and hospitality services
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): In the current context of the development of the tourism and hospitality industries, digitalization serves as a key factor in enhancing management efficiency and ensuring the competitiveness of their stakeholders. Information technologies significantly transform the processes of organizing tourist routes, allowing for the optimization of logistics, the improvement of service quality, and the personalization of the tourism product. At the same time, digital tools provide integrated quality management in the hospitality sector, supporting the monitoring of service standards, the analysis of customer feedback, and prompt responses to changes in demand.
Опис: Todierishko E. Digitalization of the management of tourist route networks and the quality management of tourism and hospitality services / E. Todierishko, T. Kulinich, N. Kampov // Агросвіт №20, 2025. - С. 158-163
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13185
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Digitalization_ of_ the _management _of_ tourist.pdfDigitalization of the management of tourist route networks and the quality management of tourism and hospitality services1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.