Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13185
Название: Digitalization of the management of tourist route networks and the quality management of tourism and hospitality services
Авторы: Todierishko, E.
Kulinich, T.
Kampov, N.
Кампов, Надія Семенівна
Ключевые слова: customer service quality
route networks
tourism
transport services
transport
service networks
tourism and hospitality services
Дата публикации: 2025
Краткий осмотр (реферат): In the current context of the development of the tourism and hospitality industries, digitalization serves as a key factor in enhancing management efficiency and ensuring the competitiveness of their stakeholders. Information technologies significantly transform the processes of organizing tourist routes, allowing for the optimization of logistics, the improvement of service quality, and the personalization of the tourism product. At the same time, digital tools provide integrated quality management in the hospitality sector, supporting the monitoring of service standards, the analysis of customer feedback, and prompt responses to changes in demand.
Описание: Todierishko E. Digitalization of the management of tourist route networks and the quality management of tourism and hospitality services / E. Todierishko, T. Kulinich, N. Kampov // Агросвіт №20, 2025. - С. 158-163
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13185
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Digitalization_ of_ the _management _of_ tourist.pdfDigitalization of the management of tourist route networks and the quality management of tourism and hospitality services1.09 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.