Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13184
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДайнега, Інна-
dc.contributor.authorПиртко, Михайло-
dc.date.accessioned2025-11-03T07:35:23Z-
dc.date.available2025-11-03T07:35:23Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13184-
dc.descriptionДайнега І. Маркетинг цінності як основа новацій сталого розвитку національної економіки / І. Дайнега, М. Пиртко // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку: колективна монографія / За редакцією М. Швардак, О. Попович, В. Іванова, О. Дудаш. Мукачево: Мукачівський державний університет, Спілка науковців України. 2025. - С. 53-63uk_UA
dc.description.abstractДосліджено концепцію маркетингу цінності як стратегічного підходу, здатного стати основою якісних перетворень в українській економіці, особливо в умовах повоєнної відбудови. На підставі реальних прикладів проаналізовано, яким чином ціннісно орієнтований маркетинг сприяє відновленню довіри до бізнесу, залученню інвестицій, підтримці малого та середнього підприємництва, а також формуванню прогресивної соціальної та культурної свідомості. Розкрито потенціал маркетингу цінності як інструмента сталого розвитку, що об’єднує економічну ефективність із соціальною відповідальністю та відкритим діалогом із суспільством. Особливу увагу приділено міжнародному досвіду (на прикладі Німеччини та Південної Кореї) і можливостям його адаптації в українському контексті.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево: МДУuk_UA
dc.subjectмаркетинг цінностіuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectекономічна відбудоваuk_UA
dc.subjectдовіра до бізнесуuk_UA
dc.subjectкультурна трансформаціяuk_UA
dc.titleМаркетинг цінності як основа новацій сталого розвитку національної економікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Value_ marketing_ as_ the_ basis_ for.pdfМаркетинг цінності як основа новацій сталого розвитку національної економіки1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.