Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13184
Название: Маркетинг цінності як основа новацій сталого розвитку національної економіки
Авторы: Дайнега, Інна
Пиртко, Михайло
Ключевые слова: маркетинг цінності
сталий розвиток
економічна відбудова
довіра до бізнесу
культурна трансформація
Дата публикации: 2025
Издательство: Мукачево: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Досліджено концепцію маркетингу цінності як стратегічного підходу, здатного стати основою якісних перетворень в українській економіці, особливо в умовах повоєнної відбудови. На підставі реальних прикладів проаналізовано, яким чином ціннісно орієнтований маркетинг сприяє відновленню довіри до бізнесу, залученню інвестицій, підтримці малого та середнього підприємництва, а також формуванню прогресивної соціальної та культурної свідомості. Розкрито потенціал маркетингу цінності як інструмента сталого розвитку, що об’єднує економічну ефективність із соціальною відповідальністю та відкритим діалогом із суспільством. Особливу увагу приділено міжнародному досвіду (на прикладі Німеччини та Південної Кореї) і можливостям його адаптації в українському контексті.
Описание: Дайнега І. Маркетинг цінності як основа новацій сталого розвитку національної економіки / І. Дайнега, М. Пиртко // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку: колективна монографія / За редакцією М. Швардак, О. Попович, В. Іванова, О. Дудаш. Мукачево: Мукачівський державний університет, Спілка науковців України. 2025. - С. 53-63
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13184
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Value_ marketing_ as_ the_ basis_ for.pdfМаркетинг цінності як основа новацій сталого розвитку національної економіки1.25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.