Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13182| Title: | Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилітаційної технології | 
| Authors: | Рябець, Діана | 
| Keywords: | фасилітація фасилітаційна технологія фасилітаційні техніки  | 
| Issue Date: | 2025 | 
| Publisher: | Мукачево: МДУ | 
| Abstract: | З’ясовано та обґрунтовано сутність понять «фасилітація», «фасилітаційна технологія», «фасилітаційні техніки», «підготовка майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилітаційної технології». Визначено структуру фасилітаційної технології, її особливості. Виокремлено ефективні фасилітаційні техніки, які можуть використовувати педагоги закладів освіти для реалізації рольової позиції фасилітатора. Виділено взаємопов’язані структурні компоненти готовності майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилiтацiйної технології (мотиваційний, змістовий, операційно-діяльнісний, рефлексивний) та відповідні їм критерії (мотиваційний, когнітивний, практичний, результативний), показники та рівні (низький, середній, достатній, високий). | 
| Description: | Рябець Д. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилітаційної технології / Д. Рябець // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку: колективна монографія / За редакцією М. Швардак, О. Попович, В. Іванова, О. Дудаш. Мукачево: Мукачівський державний університет, Спілка науковців України. 2025. - С. 190-201 | 
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13182 | 
| Appears in Collections: | Статті | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Theoretical _foundations_ of_ professional _training.pdf | Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів до застосування фасилітаційної технології | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.