Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13179| Title: | Формування цифрової компетентності педагогів як стратегія інноваційної трансформації освіти в цифрову епоху | 
| Authors: | Сидоренко, Ярослав | 
| Keywords: | цифрова компетентність педагог освітня трансформація інновації професійний розвиток  | 
| Issue Date: | 2025 | 
| Publisher: | Мукачево: МДУ | 
| Abstract: | Проаналізовано інноваційні стратегії формування цифрової компетентності педагогів в умовах трансформації освіти. Цифрова компетентність розглядається як інтегрована характеристика, що поєднує технічні навички, педагогічну гнучкість, етичну відповідальність і здатність до критичного мислення. Розглянуто міжнародні рамки компетентностей, менторські моделі, гейміфікацію, мікросертифікацію, професійні спільноти та цифрову аналітику. Обґрунтовано, що ефективна цифрова трансформація потребує підтримки на рівні політики, школи й особистої мотивації педагога. Наведено пропозиції щодо впровадження стратегій у педагогічну практику. | 
| Description: | Сидоренко Я. Формування цифрової компетентності педагогів як стратегія інноваційної трансформації освіти в цифрову епоху / Я. Сидоренко // Міждисциплінарні виміри інновацій: від теорії до практики соціально-економічного розвитку: колективна монографія / За редакцією М. Швардак, О. Попович, В. Іванова, О. Дудаш. Мукачево: Мукачівський державний університет, Спілка науковців України. 2025. - С. 250-263 | 
| URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/13179 | 
| Appears in Collections: | Статті | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Formation _of _digital _competence_ of_ teachers.pdf | Формування цифрової компетентності педагогів як стратегія інноваційної трансформації освіти в цифрову епоху | 1.24 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.